ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ عاشق نشو از امین حبیبی

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۰۰

دانلود آهنگ عاشق نشو از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

عاشق که بشی حالت میشه مثل من
مثل من که آرامش ندارم یه روز
تنها میشی از تنهایی دق می کنی
عشقت میره و میگه بمون و بسوز
عاشق که بشی حالت میشه مثل من
مثل من که زندونم اتاقم شده
تو تاریکی میشینی و میفهمی اون
حرفایی که از عشق میزنن بیخوده

هر روز از غم دوریش عذاب می کشم
هر روز زندگیم از روز قبل بدتره
من هیچوقت نباید عاشقش میشدم
این عشق آبرومو آخرش میبره
عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفامو باور کن
عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده
♫♫♫
از وقتی که من عاشق شدم زندگیم
مثل یه جهنم شد و توش گم شدم
اون لیلیِ مجنون توی قصه شد
اما من اسیر حرف مردم شدم
از وقتی که من عاشق شدم حالمو
هیچکی مثل روزای گذشتم ندید
من مثل یه شمع می سوختم آب میشدم
اون پروانه گی میکرد و پر می کشید
هر روز از غم دوریش عذاب می کشم
هر روز زندگیم از روز قبل بدتره
من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم
این عشق آبرومو آخرش میبره
عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن
حالم رو میبینی حرفام و باور کن
عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده
میسوزی میمیری این دنیا نامرده

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی