ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای چشماتو خیلی دوست دارم از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی

میکس و مسترینگ : امین حبیبی

 

متن آهنگ:

بیا عشقم، بیا اینجا، بیا آروم بِشین پیشم

بذار دستاتو تو دستام، که من با تو خودم میشم

توی چشمام نگاه کن من، چشماتو خیلی دوست دارم

نمیتونم من از چشمات یه لحظه چشم بَردارم

•••

 تو رو اینقدر دوسِت  دارم که هیچکی حتی تو خوابم نمی بینه

برایِ من تمومِ تلخی های زندگی، پیشِ تو شیرینه

کنارِ تو فراموش می کنم دردامو، یادم می ره درد دارم

الهی دور اون چشمات بگردم که به دل اینجوری می شینه

 •••

♫♫♫

یه احساسی بهم می گه بهشتِ من تو این دنیاس

تو این دنیا که تو هستی، برای من بهشت اینجاس

واسه من عشق تویی و بَس، منو تو عاشقم کردی

یه لحظه دور که می شی من، می میرم تا تو برگردی

•••

 تو رو اینقدر دوسِت  دارم که هیچکی حتی تو خوابم نمی بینه

برایِ من تمومِ تلخی های زندگی، پیشِ تو شیرینه

کنارِ تو فراموش می کنم دردامو، یادم می ره درد دارم

الهی دور اون چشمات بگردم که به دل اینجوری می شینه

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی