ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جایی نرو از امین حبیبی

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱

دانلود آهنگ جایی نرو از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

جایی نرو، نرو از پیش من
تو نباشی دلم پره خون میشه من
جایی نرو منو تنها نذار
من بیچاره رو نرو اینجا نذار
تو نباشی به کی بگم عاشق شدم
بی تو دل می برم به خدا از خودم
تو نباشی به کی دیگه تکیه کنم
دیگه رو شونه های کی گریه کنم
این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم عشق من
اون لحظه که تو میری میرم از این دنیا میدونم عشق من
این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم عشق من
اون لحظه که تو میری میرم از این دنیا میدونم عشق من

♫♫♫
از حال من تو خبر داری و
درمون این دل بیماری و
من دلخوشیم به تو رو دیدنه
عشقت همیشه تو قلب منه
اینجا بمون و از اینجا نرو
با جون و دل من میخوام تو رو
من با تو به همه جا میرسم
دنیام تویی بی تو من بی کسم
ای عشق من، زیبای من
با من بمون، دنیای من
این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم عشق من
اون لحظه که تو میری میرم از این دنیا میدونم عشق من
این دنیا رو نمی خوام و نمی خوام زنده بمونم عشق من
اون لحظه که تو میری میرم از این دنیا میدونم عشق من

♫♫♫
جایی نرو، نرو از پیش من
تو نباشی دلم پره خون میشه من
جایی نرو منو تنها نذار
من بیچاره رو نرو اینجا نذار

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی