ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ تا همیشه از امین حبیبی

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۱۰

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای تا همیشه از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی

میکس و مسترینگ : امین حبیبی

 

متن آهنگ:

قبل از تو این نبودم
من اینچنین نبودم
اینگونه عاشقانه
عاشق ترین نبودم

قبل از تو من که بودم
تنها و یکه بودم
سرگرم زندگی و
دنیا و سکه بودم
•••
دیدم تو را شدم دیوانه
شدم چو شمع و تو پروانه
آواره ایی شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه

شدم شبیه یک ویرانه
افتاده گوشهٔ می خانه
اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه
•••

♫♫♫
با من چه کرده ایی تو
چه کرده ایی که بی تو
عمرم گذشت و اما
هنوزم با منی تو

جانم به لب رسیده
دلم دیگر بریده
عشق تو این دلم را
به خاک و خون کشیده
•••
دیدم تو را شدم دیوانه
شدم چو شمع و تو پروانه
آواره ایی شدم بی خانه
بعد از تو تا همیشه شکسته دل چو شیشه

شدم شبیه یک ویرانه
افتاده گوشهٔ می خانه
اسیر باده و پیمانه
بعد از تو تا همیشه شکسته دل چو شیشه

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی