ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ افسردگی از امین حبیبی

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۱۲

دانلود آهنگ افسردگی از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد
امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد
امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم
کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم
تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و میخوام یادم بره هستم
من از همه ی دنیا دلگیرمو خستم

این عیدو نمیخوام من عیدی ندارم
این عید واسه من روز عذابه
عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز
من حال دلم خیلی خرابه

♫♫♫

احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا
این خونه یه زندونه این خونه و هر جا
هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه
دق مرگ شدمو میخوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم
من موندمو تنهاییم با این دل زارم
میسوزمو می سازم من هیچی نمیگم
اما عزیزم عیدو تبریک به تو میگم
این عیدو نمیخوام من عیدی ندارم
این عید واسه من روز عذابه
عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز
من حال دلم خیلی خرابه

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی