ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ عاشق کُش از امین حبیبی

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۲۶

دانلود آهنگ عاشق کُش از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی

میکس و مسترینگ : امین حبیبی

 

متن آهنگ:

بدونِ تو دارم قدم می زنم

تو این شهر که از خاطراتت پُره

تو این کوچه هایی که از اِسمشون

بدونِ تو حالم بهم می خوره

نفس می کشم بی تو، تو این هوا

خدایا نفسهامو از من بگیر

از اون روز که تو رفتی هِی به خودم

میگم لعنتی بسه دیگه بمیر

 … 

زیباترین کابوسِ رویا های من

معشوقه‌ ی عاشق کُشِ زیبای من

این زندگی بی تو شبیهِ مردنه

تنها دلیلِ زندگیم، دنیای من

 

دیروز من، امروز من، فردای من

انگیزه‌ ی تموم این حرفای من

بعد از تو دردم، دردِ بی‌ درمون شده

ای وایِ من، ای وایِ من، ای وایِ من

 …

♫♫♫

بدونِ تو یه عاشقم که همش

داره دردِ معشوقه شو می کِشه

همه میگن این عاشقِ بی نوا

نمی تونه دیگه، سرِ پا بشه

نگاهم به در خیره مونده یه عمر

یه عمره دارم انتظار می کِشم

اگه تو نیای آخرش من یه روز

می دونم قراره دیوونه بشم

 

بدونِ تو دارم قدم می زنم

بدونِ تو دارم قدم می زنم

 

زیباترین کابوسِ رویا های من

معشوقه‌ ی عاشق کُشِ زیبای من

این زندگی بی تو شبیهِ مردنه

تنها دلیلِ زندگیم، دنیای من

 

دیروز من، امروز من، فردای من

انگیزه‌ ی تموم این حرفای من

بعد از تو دردم، دردِ بی‌ درمون شده

ای وایِ من، ای وایِ من، ای وایِ من

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی