ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ بی خوابی از امین حبیبی

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶

دانلود آهنگ بی خوابی از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی

میکس و مسترینگ : امین حبیبی

 

متن آهنگ:

عشقم عزیز جونم

ای عشق مهربونم

تو آغوشت بگیرم

می خوام پیشت بمونم

دستاتو مهربون کن

چشماتو آسمون کن

پر می کشم تو چشمات

از عشق برات می خونم

 

اگه چشماتو نبینم میمیرم

اگه دستاتو نگیرم دلگیرم

اگه پیشم بمونی من آروم میگیرم

اگه موهاتو ببینم من تو باد

اگه قلبت بگه که منو می خواد

دیگه از چشمای من اشکی نمیاد

♫♫♫

توی دلم آشوبه

قلبم داره می کوبه

چشمام همیشه بستس

از گریه دیگه خستس

از وقتی گفتی می خوای

بری دلم شکستس

روزام پر بی تابی

شبام همش بی خوابی

من بی تو سرد سردم

بی تو یه کوه دردم

بمون فدای چشمات

بمون دورت بگردم

 

اگه چشماتو نبینم میمیرم

اگه دستاتو نگیرم دلگیرم

اگه پیشم بمونی من آروم میگیرم

اگه موهاتو ببینم من تو باد

اگه قلبت بگه که منو می خواد

دیگه از چشمای من اشکی نمیاد

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی