ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ دیشب همین موقع از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

دیشب همین موقع

تو پیشه من بودی

باور نمیکردم

دور شی به این زودی

دیشب همین موقع

من پیشه تو بودم

امشب تو آتیش و

خاکستر و دودم

امشب من بی تو خونم ویرونه

صدام میلرزه چشمام گریونه

خیلی تنهام و دلم داغونه

من بدونه تو میشم دیوونه

آهای دنیا بیرحمی نکن و

عشقم و به من برگردون

من بی عشقم تویه این دنیا

آواره میشم و سرگردون

آهای دنیا بیرحمی نکن و

عشقم و به من برگردون

من بی عشقم تویه این دنیا

آواره میشم و سرگردون

♫♫♫

کی باورش میشد

تو اوجه دلبستن

تو رفته باشی و

اینجا بمونم من

کی باورش میشد

این همه تنهایی

عشقم کم آوردم کجایه دنیایی

امشب من بی خونم ویرونه

صدام میلرزه چشمام گریونه

خیلی تنهام و دلم داغونه

من بدونه تو میشم دیوونه

آهای دنیا بیرحمی نکن و

عشقم و به من برگردون

من بی عشقم تویه این دنیا

آواره میشم و سرگردون

آهای دنیا بیرحمی نکن و

عشقم و به من برگردون

من بی عشقم تویه این دنیا

آواره میشم و سرگردون

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی