ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ کوچه از امین حبیبی

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۵۰

دانلود آهنگ کوچه از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

توی اون کوچه تاریک که دستامو گرفتی
داشتم از شدت خوشحالی میمردم
توی اون کوچه ی بن بست تو آروم توی گوشم
وقتی گفتی من و میخوای کم آوردم
توی اون کوچه خلوت که تنها شده بودیم
غصه ی هیچی و با تو نمی خوردم
توی اون کوچه باریک که نزدیک تو بودم
دل و جونم رو به دست تو سپردم
منو مدیون خودت کردی که عشق من شدی
شدی همدمم عزیز مهربون من شدی
منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی تو قلب و جون من شدی
منو مدیون خودت کردی که عشق من شدی
شدی همدمم عزیز مهربون من شدی
منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی تو قلب و جون من شدی
♫♫♫
تو که اومدی تو زندگی من

زندگیم شبیه قصه ها شده
دیگه هیچ دردی ندارم تو دلم

همه چی دوباره رو به راه شده
همه چی دوباره رو به راه شده

تو که اومدی تو زندگی من

رنگ خوشبختی گرفته زندگیم

دیگه دلواپس فردا نمیشم

حس و حالم شده مثل بچه گیم
حس و حالم شده مثل بچه گیم

منو مدیون خودت کردی که عشق من شدی
شدی همدمم عزیز مهربون من شدی
منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی تو قلب و جون من شدی
منو مدیون خودت کردی که عشق من شدی
شدی همدمم عزیز مهربون من شدی
منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من
همه چیز من شدی تو قلب و جون من شدی

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی