ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ کوه قاف از امین حبیبی

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۷

دانلود آهنگ کوه قاف از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی

میکس و مسترینگ : امین حبیبی

 

متن آهنگ:

از وقتی که دیدمت دلم آرومه

عاشق شدم و عشق تو چشام معلومه

خوب شد که تو، توی فال من افتادی

عاشق شدن و فقط تو یادم دادی

دستامو که می گیری دلم می لرزه

دستای تو یه دنیا برام می اَرزه

این حالِ قشنگ و به چشات مدیونم

ممنونم ازت که پیشمی، ممنونم

•••

بدونِ تو یه لحظه، نه بهار و نه تابستون و نه این دنیای داغون و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، نه پائیز و نه زمستون و نه یه قطره ی بارون و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، کوه قاف و همه برفاش و کویر و شبِ زیباش و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، من شمال و لبِ دریاش و جنوب و تبِ گرماش و نمی خوام

•••

♫♫♫

من حالت چشمای تو رو دوست دارم

از زندگیه بدونِ تو بیذارم

قلبم واسه تو می تپه توی سینه ام

حتی توی خوابمم تو رو می بینم

من با تو شدم این که همه می شناسن

این عاشقی که همه بهش حساسن

هر جایی میرم با حرف، با چشم، با اَبرو

اوّل همه می پرسن اَزم، عشقت کو

•••

بدونِ تو یه لحظه، نه بهار و نه تابستون و نه این دنیای داغون و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، نه پائیز و نه زمستون و نه یه قطره ی بارون و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، کوه قاف و همه برفاش و کویر و شبِ زیباش و نمی خوام

بدونِ تو یه لحظه، من شمال و لبِ دریاش و جنوب و تبِ گرماش و نمی خوام

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی