ابزار رایگان وبلاگ

هدایت به بالای صفحه

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

وب سایت طرفداران امین حبیبی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
جستجو در سایت



در اين سایت
در كل اينترنت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ترکم نکن از امین حبیبی

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

دانلود آهنگ ترکم نکن از امین حبیبی

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

متن آهنگ:

واسه دل بریدن از من دیره
منو عاشق خودت کردی تو
خیلی وقته که بهت عادت کردم
با تو میبینم همه دنیا رو
تو برام مثه نفس میمونی
زندگی من به تو وابستست
جای هیشکی جز تو، تو قلبم نیست
دل عاشقم بهت دلبستست
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
نرو تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

♫♫♫
مگه خبر نداری از دلم که
منو اینجوری میذاری و میری
مگه نمیدونی جون منی تو
که داری جونمو از من میگیری
من از دلتنگی میمیرم عزیزم
عزیز من بمون، بمون کنارم
عذاب رفتنت برام عذابم
نده طاقت دوریتو ندارم
ببین تا حرف رفتن تو اومد
توی یه لحظه انگار پیر شدم من
هنوز نرفتی و اینجایی اما
تو درد رفتنت اسیر شدم من
تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
نرو تو رو خدا تنهام نذار تو رو خدا ترکم نکن
تو رو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

 

 

لینک های دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی